Χωρίς το “The Way It’s Meant To Be Played”, η PC Gaming σκηνή θα ήταν νεκρή, υποστηρίζει η nVIDIA

Κατηγορία: Τεχνολογικά Νέα Views:

nvidia_the_way_its_meant_to_be_playedΜετά τον τελευταίο "πόλεμο" που ξέσπασε μεταξύ της AMD και της nVIDIA, με τις δηλώσεις της πρώτης για το Anti-Aliasing φίλτρο στο Batman: Arkham Asylum και την απάντηση της δεύτερης επί του θέματος, έρχεται η nV ξανά για να ρίξει κι άλλο λάδι στη φωτιά.

Με νέες δηλώσεις τους λοιπόν, οι άνθρωποι της nVIDIA υποστηρίζουν ότι εάν η ομάδα των developers της εταιρείας δεν υποστήριζε τα PC Games, το hobby μας θα έσβηνε σιγά-σιγά μέχρις ότου να πέθαινε.

Ο Ashu Rege, Διευθυντής της Developer Tech Team, δηλώνει χαρακτηριστικά πως η υποστήριξή τους στις εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών μέσω του προγράμματος TWIMTBP (The Way It's Meant To Be Played) έχει φέρει επανάσταση και αυτό ξεσηκώνει την AMD.

Μάλιστα τονίζει φανερά συγχυσμένος ότι υπάρχουν πάνω από 50 μηχανικοί στην ομάδα του που δουλεύουν εξουθενωτικά ώστε να κάνουν τα PC Games καλύτερα.

"Εάν δεν κάναμε τίποτα με το Batman για παράδειγμα, αυτό που θα βλέπαμε θα ήταν η συνεχής απαξίωση και το τέλος του PC Gaming. Ας είμαστε ειλικρινείς, οι developers λατρεύουν τα PC και αγαπάνε πολύ την ανάπτυξη παιχνιδιών για αυτά, αλλά η αλήθεια είναι ότι το ψωμί τους το βγάζουν από τις κονσόλες. Εάν δεν τους δώσουμε τα απαραίτητα εργαλεία για να διαφοροποιηθεί σημαντικά η gaming εμπειρία στο PC από ότι αυτή στο XBOX 360 και το PS3, όλο και περισσότερος κόσμος θα πήγαινε στις κονσόλες", υπογράμμισε.

Επίσης, είπε πως η ομάδα τους δε βγάζει χρήματα από τα παιχνίδια αυτά και δεν έχει κανένα κέρδος από την όλη ιστορία. Όσον αφορά την AMD τώρα, είπε ξεκάθαρα πως στο Batman ο χρόνος που είχαν για να αναπτύξουν και να δοκιμάσουν το Anti-Aliasing ήταν τόσο λίγος και τα περιθώρια τόσο στενά, που απλά αδυνατούσαν να κάνουν το ίδιο και για την ATi, κάτι το οποίο εξ αρχής έπρεπε να το κάνει μόνη της.

Αυτό που θέλει να ξεκαθαρίσει η εταιρεία είναι ότι ποτέ η nVIDIA δεν έπραξε με δόλο σε κανένα παιχνίδι και ουδέποτε κανείς developer δε θα δεχόταν να πάει η nVIDIA και να τους πει ότι το παιχνίδι τους θα το ανέπτυσσαν μόνο και μόνο για την ίδια και όχι για την AMD.

"Σε καμία περίπτωση δε θα κάναμε κάτι τέτοιο, δεν είχαμε καν χρόνο για να σκεφτούμε με ποιον τρόπο θα κάνουμε κακό στην AMD, πόσο μάλλον να το πράξουμε κιόλας", τόνισε.

πηγή: myplaisio.gr

` Ετικέτες: , , , ,

Comments are closed.